Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:26:25+01:00
Fikcyjni:

Zbyszko z Bogdańca
Maćko z Bogdańca
Jurand ze Spychowa
Danusia
Jagienka

Autentyczni:
król Władysław Jagiełło,
królowa Jadwiga,
księżna Anna Danuta,
książę Janusz Mazowiecki,
Kuno Lichtenstein,
Konrad von Jungingen,
Urlyk von Jungingen,
rycerze: Powała z Taczewa, Zyndram z Maszkowic, Zawisza Czarny.
2010-03-04T18:26:47+01:00
Postacie historyczne: Król Władysław Jagiełło, królowa Jadwiga, kniaź Witold oraz Ulryk i Konrad von Jungingen, Zawisza z Grabowa. Postacie fikcyjne : Zbyszko i Maćko z Bogdańca, Jurand ze Spychowa jego córka Danusia i Jagienka.
1 5 1