Obraz matejki zapakowano w karton o wymiarach 235cm(wysokość) * 20 cm (szerokość).ile metrów kwadratowych tektury potrzeba na takie pudełko? wynik zaokrąglij do pełnych metrów kwadratowych. przyjmij,że pomijamy wszelkie zakładki, sklejenia itp.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:28:39+01:00
2,35m 3,25m 0,20m { wymiary w metrach

Pc =2,35 * 3,25 *2 [ bo jest dwie ściany o tych wymiarach ] + 2,35 *0,2 *2 + 3,25 * 0,2*2 = 15,275+ 0.94+1,3= 17,515 m² ----> 18 m²
2010-03-04T18:31:43+01:00