Odpowiedzi

2009-10-20T21:50:12+02:00
Myślę że pytanie miało brzmieć co wyróżnia człowieka ze świata zwierząt :)

Odp. Człowiek jest zwierzęciem wyjątkowym, gdyż posiada rozum. Wyróżnia go także wygląd(wyprostowana postawa).
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:50:21+02:00
-zdolność do przekazywania informacji za pomocą pisma, mowy
-posiadanie potrzeb wyższych, np malowanie, słuchanie muzyki, taniec
-bardzo pofałdowana kora mózgowa
-intelekt
10 4 10
2009-10-20T21:50:47+02:00
- zdolność do poanowania umiejętności przekazywania informacji za pomocą np zmysłów emocji muzyki
-duży mózg (jest inteligentny)
- dwie nogi
12 2 12