Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:36:46+01:00
Juz na wieki w moim sercu tylko Ty
Czy chcesz, czy nie na zawsze Ciebie marze miec
Wierze w milosc od pierwszego wejrzenia, bo ona spotkala mnie, kiedy zobaczylem Ciebie
Na pewno Cie nie zawiode i zobaczysz, ze razem bedziemy szczesliwi
Mysle juz od dawna jak mam Ci to wyznac, a teraz szczerze powiem,ze nie wyobrazam sobie bez Ciebie zycia
Moje zycie pelne jest Ciebie, a pozatym pelne jest nas.
Slowa moga zabrzmiec banalnie,ale ja po prostu kocham Cie Skarbie
Przede wszystkim chce powiedziec,ze z Toba jest mi jak w niebie
Z poczatku w to nie wierzylem, ale Ty mi to wyjasnilas i teraz juz wiem, ze ze wszystkich sil kocham Cie.

Licze na naj;)
2010-03-04T18:39:55+01:00
Jesteś moją miłością. Chciałbym cię tym uczucie obdarzyć na wieki. Dla mnie liczy się przede wszystkim to uczucie jakie czuję do ciebie. Zakochałem się w Tobie od pierwszego wejrzenia to uczucie będzie we mnie tkwiło na zawsze. Z początku wydawało mi się to dziwne, ale teraz jestem świadom tego uczucie. Po prostu ja cię kocham ze wszystkich sił i do końca życia. Poza tym wyznaniem lubię cię i akceptuję wszystkie Twe warunki. Na pewno wiem jedno że jesteś tą jedyną. O dawna to uczucie kwitnie we mnie, może zacznie i u Ciebie?