1 6,2% ziarnek słonecznika, jaki to ułamek wszystkich ziarnek w słoneczniku?
2. 40% liczby 1.75 jest równe?
3. w klasie jest 28 uczniów. dziewczęta stanowia 25% klasy. ile dziewcząt jest w klasie?
4. jakim procentem liczby 28 jest liczba 42
5. w klasie liczacej 28 uczniow jet 21 chlopcow. jaki to procent klasy?

3

Odpowiedzi

2009-10-20T21:53:48+02:00
1. 0,062
2. 40% *1.75/100= 70/100=0.7
3. 28 *25/100=700/100=7
4. 28:2=14 14*3=42 42/28=3/2=150%
5. 21/28= 3/4= 75%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T21:54:00+02:00
1 6,2% ziarnek słonecznika, jaki to ułamek wszystkich ziarnek w słoneczniku?
0,062
2. 40% liczby 1.75 jest równe?
0,7
3. w klasie jest 28 uczniów. dziewczęta stanowia 25% klasy. ile dziewcząt jest w klasie?
7
4. jakim procentem liczby 28 jest liczba 42
150%
5. w klasie liczacej 28 uczniow jet 21 chlopcow. jaki to procent klasy?
75%
2009-10-20T21:55:36+02:00
1 6,2% ziarnek słonecznika, jaki to ułamek wszystkich ziarnek w słoneczniku?
6,2%=0,062
2. 40% liczby 1.75 jest równe?
40%z 1,75=0,4*1,75=0,7
3. w klasie jest 28 uczniów. dziewczęta stanowia 25% klasy. ile dziewcząt jest w klasie?
25%*28=0,25*28=7
4. jakim procentem liczby 28 jest liczba 42
28*100%/42=66,6%
5. w klasie liczacej 28 uczniow jet 21 chlopcow. jaki to procent klasy?
21*100%/28=75%