Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:37:43+01:00
Jacek wziął od mamy 5 złoty na picie do szkoły.
Mama Julki nie umie włączać komputera.
Harcerze umieją pomóc rannemu.
Nie wszyscy uczniowie z naszej klasy umieją matematykę.
Magda myśli, że wszyscy ja lubią.
7 3 7
2010-03-04T18:39:09+01:00
Tomek wziął piłkę do koszykówki i pobiegł na halę.
Chłopaki umieją grać w piłkę nożną.
Dzieci rozumieją matematykę, ale nie umieją przyrody.
Bartek i Kasia lubią tańczyć.
Nie włączaj telewizora!
3 3 3