Odpowiedzi

2010-03-04T18:37:00+01:00
Arkusz kalkulacyjny to program komputerowy służący do wprowadzania danych w postaci tabel i pozwalający na wykonywanie różnego rodzaju obliczeń oraz prezentowania i analizowania ich wyników
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:37:21+01:00
1. Arkusz kalkulacyjny to program, którego podstawowym zadaniem jest umożliwienie analizy danych liczbowych i wykonywania obliczeń. Ma także zastosowanie do sporządzania tabel, wykresów i wydruków albo przechowywania danych w postaci pliku.
Po uruchomieniu arkusza Excel (przycisk Start / menu Programy) na ekranie widoczne jest okno złożone z siatki komórek, których adresy odczytujemy z nagłówków kolumn, oznaczonych literami, i wierszy, oznaczonych numerami.
6 2 6
2010-03-04T19:14:29+01:00
Arkusz kalkulacyjny jest to program komputerowy służący do wprowadzania danych w postaci tabel i do robienia różnego rodzaju obliczeń oraz prezentowania i analizowania ich wyników...
5 1 5