Zakupiłaś produkt od firmy zagranicznej zajmujacej sie sprzedaza wysylkowa. produkt ten nie spelnil twoich oczekiwan. napisz reklamacje.
*poinformuj co i kiedy zamowilas
*podaj dwa powody swojej reklamacji
*wyjasnij co uczynilas juz w tej sprawie i jaka otrzymalas odp
*podaj 2 opcje rozwiazania, jakiego oczekujesz.
pamietaj o zachowaniu odpowiedniej formy i stylu listu. nie umieszczaj zadnych adresow. podpisz sie jako xyz. dlugosc listu powinna wynoscic 120-150 slow.

1

Odpowiedzi

2010-03-06T08:23:23+01:00
Adam Asnyk
pl.Ludowy 2/20
18-46 Katowice
Poland

Digital Shop
14Reznor Street
London SW3 RF8
England

Dear Sir,
With refernece to the above equipment and relevant invoice, I need your immediate help and assistance. The CD player that I have bought from you does not work. It arrived by delivery van in a broken state. I wrote on the driver's delivery note that the goods were damaged.

Subsequently, after plugging the player into my sound system, it failed to work. I have spoken to your Service Officer Stefan Moor in despatch and has asked me to put everythin in writting.

The goods are ready for your colletion and I need a replacement set by return. If a replacement set cannot be delivered this week then I require a full refund of the purchase price.

I look forward to hearing from you.
Yours faithfully,
Adam Asnyk