Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:45:20+01:00
E) 20% = 400
100% = x
x = (100% * 400) : 20% = 40000:20 = 2000
f) 35% = 70
100% = x
x = (100% * 70 ) : 35 % = 7000 : 35 =200
g) 13% = 52
100% = x
x = (100% * 52) : 13% = 5200 : 13 = 400
h) 220% = 44
100% = x
x = (100% * 44) : 220 = 4400:220 = 20
i) 71% = 7,1
100% = x
x= (100% * 7,1) : 71 = 710:71 = 10
2010-03-04T18:46:20+01:00
E.
100%-x
20%-400
x=2000
f.
35%-70
100%-x
x=200
g.
13%-52
100%-x
x=400
h.
220%-44
100%-x
x=20
i.
71%-7,1
100%-x
x=10

We wszystkich reguła krzyżowa(proporcje) ;P