Odpowiedzi

2010-03-04T18:47:58+01:00
9.
a) 28 m³
b) 31,5 cm³
c) 1331 dm³
d) 23500 mm³
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:51:02+01:00
A=2*(2*7)+2*(4*2)+2*(4*7)=2*14+2*8+2*28=100m kwadratowych
b=2*(2*4,5)+2*(2*3,5)+2*(4,5*3,5)=2*9+2*8+2*15,75=65,5cm kwadratowych
c=2*(11*11)+2*(11*11)+2*(11*11)=2*121+2*121+2*121=726dm kwadratowych
d=
25mm=2,5cm
4,7cm
0,2dm=2cm
2*(2,5*4,7)+2*(2,5*2)+2*(4,7*2)=2*11,75+2*5+2*9,4=51,5cm kwadratowego