Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:49:13+01:00
A) Oblicz wartość wyrażenia 100a+10b+c dla a=1 b=2 c=3 .

a=1 b=2 c=3
100a+10b+c = 100*1 + 10*2 + 3 = 100 + 20 +3 = 123

b)zapisz w postaci wyrażenia algebraicznego liczbę dwu cyfrową o cyfrze dziesiątek x i cyfrze jednostki y.

10x + y
1 5 1
2010-03-04T18:49:47+01:00
1.100a+10b+c dla a=1 b=2 c=3
100*1+10*2+3=100+20+3=123
Musisz tylko podstawic te cyfry pod liczby i obliczyc :)

2.50x+y
1 5 1
2010-03-04T18:53:21+01:00
A) tylko podstawiasz dane jak masz 100a to znaczy że 100 * dana liczba czyli a =1
100a+10b+c= 100*1+10*2+3=123
b) xy tak ma być na pewno
1 5 1