Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T22:10:26+02:00
Jedności :
0,807 = 1
2,7183 = 3
9,8067 = 10
69,9643 = 70
9,9999 = 10
Części setne :
0,807 = 0,81
2,7183 = 2,72
9,8067 = 9,81
69,9643 = 69,96
9,9999 = 10
125 4 125
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Dziękuję dostałam za to 6
2009-10-20T22:12:55+02:00
do jednosci
1. 0,807 ok 1
2. 2,7183 ok 3
3. 9,8067 ok 10
4. 69,9643 ok 70
5. 9,9999 ok 10

do setnych

1. 0,81
2. 2,72
3. 9,81
4. 69,96
5. 10
35 3 35
2009-10-20T22:29:21+02:00

0,807 do jednosci=1 do czesci setnych=0,81 2,7183 do jednosci=3 do czesci setnych=2,72 9,8067 do jednosci=10 do czesci setnych=9,81 69,9643 do jednosci=70 do czesci setnych=69,96 9,999 do jednosci =10 do czesci setnych=10 -pozdrawiam

29 3 29