Odpowiedzi

2009-10-20T22:18:30+02:00
105
115
125
135
145
150
165
175
185
195
205
215
225
235
245
250
265
275
285
295
305
315
325
335
345
350
365
375
385
395
405
415
425
435
445
450
465
475
485
495
500
605
615
625
635
645
650
665
675
685
695
705
715
725
735
745
750
765
775
785
795
805
815
825
835
845
850
865
875
885
895
905
915
925
935
945
950
965
975
985
995

Jest ich w sumie 81
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T22:32:29+02:00
225, bo z każdą setką możemy mieć po 18 możliwości, np:
105
115
125
135
145
150
151
152
153
154
156
157
158
159
165
175
185
195
A z 500 mamy możliwości 81, bo odejmujemy 18 liczb, w których w liczbie dziesiątek lub jedności może być piątka (przykład u góry) oraz odejmujemy liczbę 555. Czyli 100-19=81
Dodajemy liczby tych setek:
8*18+81=225
1 5 1