Odpowiedzi

2010-03-04T19:01:54+01:00
-3¼;-2;-1¼<-1½
2;0;-2>-2,6
0,51;0;-0,1>-0,01
-2,6<-2,1;-1,99;-1,52<-1,5
-3<-2¼<-2½<-2,45<-2<-1,8<-1⅔<-1½<-1<-¾<0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:02:56+01:00
X<-1½ np. x = - 55 , - 38 , -21
x>-2,6 np. x = - 2 , - 1½ , - ½
x>-0,01 np. x = - 0,02 ,- 0,55 , - 0,99
-2,6<x<-1,5 np. x = -1,7 , - 2,0 , -2,55


-3<....<-2½....<-2...<-1⅔....<-1...<...0
np.
-3<- 2,75 <-2½<- 2,10 <-2<-1,99 <-1⅔ <-1,5 <-1<-0,5 < 0

myśle , że pomogłam ; ]