Odpowiedzi

2010-03-04T18:54:18+01:00
Gniazdowniki to ptaki które zaraz po wykluciu się potrzebują opieki matki przez jakiś czas i zostają w gnieździe
zagniazdowniki - po wykluciu od razu mogą latać i są samodzielne
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T18:55:09+01:00
Gniazdowniki przebywa dłużej w gnieździe i wymagają opieki rodziców, a zagniazdowniki nie bo są po wykluciu samodzielne i nie muszą przebywać w gnieździe.