Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:58:10+01:00
Aby zdrowym zawsze byc,
trzeba duzo wody pic.
Nie zaszkodzi tez pol jablka,
gdy akurat na batona przychodzi chrapka,
doloz fitness i cwiczenia,
bedziesz gibki jak sprezyna,
nie zapomnij tez o myciu,
bo higiena wazna jest,
bez niej w zyciu jak bez wody
-ciezko jest.
wiec pomysl o tym kolego,
poki jeszcze nie jest za pozno
na zabranie sie za mydlo i mleko.
Licze na naj;)
9 3 9
2010-03-04T18:58:35+01:00
Jedz owoce i warzywa będziesz zdrowy jak najzdrowsza ryba !
oj dana oj dana pij mleko od rana pij mleko wieczorkiem a zaśniesz z humorkiem! pij mleko w południe a będzie ci cudnie!
6 3 6