Odpowiedzi

2010-03-04T18:59:50+01:00
III Rzesza mordowała Żydów, ponieważ uznawała tylko jedną rasę, rasę Aryjską. Żydzi byli rasą nie czystą dlatego Hitler tak bardzo ich nienawidził i wymordował większość z nich.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:00:18+01:00
III Rzesza kierowała się ideologią stworzoną przez swojego przywódcę (Adolfa Hitlera) - nazizmem. Głosił on, iż naród niemiecki jest rasą panów (rasa aryjska : blond włosy, niebieskie oczy i atletyczna budowa ciała) ,a tym samym potrzebuje przestrzeni życiowej, którą Żydzi, Romowie i Słowianie zajmują. To spowodowało iż hitlerowcy próbowali doprowadzić do skutku swoją zbrodniczą ideologię mordując w.w.


Pozdrawiam ; )
3 3 3