Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • pwz
  • Początkujący
2010-03-04T19:01:53+01:00
Ulokowano je w polsce ponieważ miały byc pokusa dla ludzi. Przecież ludzie szli tam bo myśleli ,że ida do pracy ,a pewnie nie za dużo osób chciałoby wyjechać do niemiec do pracy z własnej nieprzymuszonej woli. A po za tym obozy były na miejscu i nie musieli wabic ludzi az do niemiec i tam ich zabijac.
2 3 2
2010-03-04T19:09:25+01:00
Nazistowskie obozy koncentracyjne ulokowano w Polsce między innymi dlatego że tutaj mieszkało najwięcej Żydów, a że Polska była nieco zacofana łatwo można było ukryć te zbrodnie przed zachodnią europą jak i resztą świata. Myślę, że to był główny powód a że niemcy chcieli zniszczyć polski naród postawienie tych obozów na ziemiach polskich było im jeszcze bardziej na rękę, bo nie tylko Żydzi gineli w obozach.

Ps.
Osoba wyżej napisała że łatwiej było zbawić ludzi do pracy, tylko że oni nie szli tam z własnej woli lecz byli do tego zmuszani.
2 5 2