Może nie na temat , ale bardzo potrzebuje ;)

proszę o pomysły nawet pare, o czym można zrobić gazetke na wf .!
musi to być ciekawe, zeby inni chcieli czytac.
ale nie trzeba jakis wypracowan tylko tematy
za najlepszy pomysl daje naj.
z góry dziękuje ;)

3

Odpowiedzi

2010-03-04T18:59:22+01:00
No na przykład o zdobyciu srebrnego medalu Adama Małysza albo złotego Justyny Kowalczyk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T18:59:28+01:00
Na wf?
To możecie napisać - o kółkach jakie macie i zaprosić na nie. Możecie też, zrobić ciekawostki o wf-istach.
2010-03-04T18:59:37+01:00
O zasadach gry w coś i informacje np.o justynie kowalczyk i małyszu