Narysuj kąt prosty KLM. Następnie narysuj kąt ASB większy od kąta KLM, ale mniejszy od kąta półpełnego i narysuj kąt CWD mniejszy od obu narysowanych kątów. Jakie rodzaje kątów narysowałeś?

Jak będziecie rysować to najlepiej na Paincie ;)
I jak ktoś nie wie jak dodać to do załoncznika dodać.

A i to na jutro więc proszę szybko!

Za najlepsze odpowiedzi opinia "Najlepsze"

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:31:00+01:00
KLM to kąt prosty
ASB to kąt rozwarty
CWD to kąt ostry
18 4 18
2010-03-04T20:31:45+01:00
Sorry że taki pogmatwany :)
7 2 7