Odpowiedzi

2010-03-04T19:02:17+01:00
Banan, jabłko, gruszka, wiśnia, śliwka, arbuz, pomarańcza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:03:38+01:00
Winogrona
Pomarańcze-owoc cytrusowy, zwykle o pomarańczowej skórce i włóknistym miąższu. Pochodzi z Chin i wschodniej Azji.Zawiera dużo witamin.
Jabłko-Jadalny owoc jabłoni.Może służyć jako składnik kompotu, dżemów i konfitur.
Mandarynki-
Śliwka-Występuje w strefie umiarkowanej.
Gruszka-Rosną zarówno w miejscach zacienionych jak i słonecznych,zwykle pojedynczo lub w grupach.
Cytryna-Są one jadalne,lecz bardzo kwaśne.Mają dość grubą żółtą okrywę i żółtawy, soczysty miąższ.Zawiera dużo witaminy C
1 5 1