Odpowiedzi

2010-03-04T19:02:45+01:00
POZYTYWNE :
- DO STERYLIZACJU NARZEDI CHIRURGICZNEYCH
- DO NIESZCZENIA KOMOREK RAKOWYCH
- DO PRZEPROWADZANIA REAKCJI CHEMCZNYCH
NEGATYWNE:
-WYWOŁUJE MUTACJE GENETYCZNE
-WYWOŁUJE CHOROBE POPROMIENNE
- OSŁABIENIE ORGANIZMU
1 1 1
2010-03-04T19:03:33+01:00
Pozytywne:
Niszczenie komórek rakowych;
znaczniki w badaniach medycznych;
badanie przebiegu reakcji chemicznych;
kontrola procesów;
sterylizacja narzędzi chirurgicznych;
w archeologii do okreslania wieku materiałów;


Negatywne;
wywoływanie choroby popromiennej;
rak tarczycy;
skażanie środowiska
zmiany w ekosystemach
zagrożenie ze strony terrorystów
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:03:48+01:00
Pozytywne:
- wyeliminowanie niektórych chorób nowotworowych
- sterylizacja narzędzi chirurgicznych


negatywne:
-naruszanie zdolności organizmu do prawidłowego przekazywania cech potomstwu
- choroba popromienna m.in mdlosci, niedokrwistosc, wypadanie wlosow, moze nawet zakonczyc sie smiercią
- powstawanie nowotworów m.in białaczaka
- katarakta - choroba oczu
3 2 3