Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:05:30+01:00
C2H4 + Cl2 = C2H4Cl2
dichloroetan
C2H4 + H2 = C2H6
etan
C2H4 + I2 = C2H4I2
dijodoetan
5 2 5
2010-03-05T01:07:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

CH≡CH + Cl₂ ---> CH(Cl)=CH(Cl) ... 1,2-dichloroeten

CH≡CH + 2Cl₂ ---> CH(Cl)₂-CH(Cl)₂ ... 1,1,2,2-tetrachloroetan

CH≡CH + H₂ ---> CH₂=CH₂ ... eten

CH≡CH + 2H₂ ---> CH₃-CH₃ ... etan

CH≡CH + J₂ ---> CH(J)=CH(J) ... 1,2-dijodoeten

CH≡CH + 2J₂ ---> CH(J)₂-CH(J)₂ ... 1,1,2,2-tetrajodoetan

5 3 5