Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:04:32+01:00
Cześć Hela,
Ja Zuzia chciałabym zaprosić cię na moje urodziny 3 kwietnia 2010 roku w godzinach 16-22. To będzie garden party. Będzie klown :), kolorowe napoje i grill. Będziemy tańczyć, słuchać muzyki, grać w gry i się świetnie bawić. Zaprosiłam Marka, Gosię, Kamila, Justynę... Mam nadzieje, że wpadniesz.
do zobaczenia,
Zuzia
10 3 10
2010-03-04T19:05:14+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Cię na moje 15. urodziny, które odbędą się 10.03.2010 r. w lokalu "Stokrotka" przy ulicy Długiej 15. Na przyjęciu zagra znany zespół, którego nazwa jest niespodzianką. Przyjdź koniecznie, nie możesz przegapić takiej zabawy!
Kasia Kowalska
10 4 10
2010-03-04T19:08:02+01:00
Zaproszenie


Zapraszam Cię na moje ... urodziny(podaj liczbę) , które odbeda sie ..(data) o godzinie ... (godz) w moim domu w..(miejscowośc)
Beda super ciekawe zabawy i konkursy.Przyjedzie również kalun , który nas rozbawi.Wez ze soba sytój kompielowy, ponieważ bedziemy kopą sie w basenie.Tort bedzie duzy a jedzenia i atrakcji na pewno nie zabraknie.Liczę na ciebie!



.... (imię)
4 2 4