Odpowiedzi

2009-10-20T22:33:09+02:00
Rozwiń to:Ludzi nie można oceniać po wyglądzie,tylko po charakterze i po tym co ta osoba ma w środku!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T01:44:17+02:00
Jest takie powiedzenie:Jeśli nie szata zdobi człowieka, to w czym tkwi jego wartość ,jeśli naprawdę nieważne jest to, jak wygląda człowiek.Często bywa, że gdy poznajemy kogoś nowego, na pierwszy rzut oka wyrabiamy sobie o nim jakąś opinię, mimo że nie znamy tej osoby, wydaje nam się, że wiemy o niej wszystko.Opieramy się tylko na wyglądzie.Człowiek, który na pierwszy rzut oka wydaje się łagodny i uczciwy, może tak naprawdę być wyrachowanym oszustem ,agresywny,złośliwy i okruty.Czasem piękny wygląd maskuje złą osobowość, czasem odwrotnie - wewnętrzne piękno pokrywa ohydna powłoka.Dlatego właśnie nie możemy ufać tylko temu, co widzimy.Wygląd zmienia się w ciągu upływu lat. Charakter i piękno wewnętrzne, które są prawdziwą oznaką wartości człowieka, pozostają względnie stałe.
2 4 2