Odpowiedzi

2010-03-04T19:03:57+01:00
M. dzielny chłopiec
D. dzielnego chłopca
C. dzielnemu chłopcu
B. dzielnego chłopca
N. z dzielnym chłopcem
M. o dzielnym chłopcu
W. dzielny chłopcze
2010-03-04T19:05:14+01:00
M. dzielny chłopiec
D. dzielnego chłopca
C. dzielnemu chłopcu
B. dzielnego chłopca
N. dzielnym chłopcem
Ms. dzielnym chłopcu
W. O dzielny chłopcze!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:10:47+01:00
Lp
M dzielny chłopiec
D dzielnego chłopca
C dzielnemu chłopcu
B dzielny chłopiec
N z dzielnym chłopcem
Ms o dzielnym chłopcu
W o dzielny chłopiec!


lm
M dzielni chłopcy
D dzielnych chłopców
M dzielnym chłopcom
B dzielni chłopcy
N z dzielnymi chłopcami
Ms o dzielnych chłopcach
W o dzielni chłopcy!