Mam napisać dialog po angielsku tak na więcej niż 7 zdań w jakimś sklepie (np.w sklepie z butami , w aptece itd.) i urzyć przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym oraz porównania(np.te buty są tańsze niż te.) proszę też o przetłumaczenie dialogu na polski
Daje 40 punktów!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-04T19:22:27+01:00
-Good morning!
-Good morning!
-Shoes are on heel in size 38?
-They are so. On third shelf from bottom
-Size adjust. How many wage?
-50 Dollars
-Thank you.
-I also.







Czy są buty na obcasie w rozmiarze 38?
Tak są. Na trzeciej półce od dołu.
Rozmiar pasuje. Ile płacę?
50 dolarów.
Dziękuję.
Ja również
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:27:44+01:00
A; goodmorning dzien dobry
B: goodmorning. How can I help you? dzien dobry, jak moge pomoc?
A: I would like to buy the most fashionable shoes chcialabym kupic najmodniejsze buty
B:What size do you need? 40? or maybe smaller one? jaki rozmiar pani potzrebuje? 40 czy moze mniejszy?
A: Definetly not. I would like bigger than 40. I need 42. Na pewno nie. Chcę większy od 40. Potzrebuję 42
B: ok. here you are. These shoes are the best we have. Everybody want thme. ok, prosze bardzo. to najlepsze jakie mamy. kazdy je chce
A: i'm sorry but i don't like them. Have you got other? niestety nie podobaja mio sie. maci jakies inne?
B: ok. How about these ? ok, a jak te?
A: Oh, they are perfect, the most beautifull of all i saw ! oh, sa najwspanialsze, najladniejsze ze wszystkich ktore widzialam
B: I am glad you like them ciesze sie ze ci sie podobaja
A; What is the price? jaka jest cena
B: 40 pounds.
A: I can give you less.... Is 35 alright? moge dac mniej. 35 jest w porzdaku?
Bmight be. Here you are. goodbye. moze byc. prosze bardzo. dowidzenia