Odpowiedzi

2010-03-04T19:16:00+01:00
Przywódca kraju powinien być uczciwy dla ludności nie karać ich za złe czyny które popełnili tylko wybaczać a jeśli był to czyń haniebny postępku ukarać uczciwie.Przywódca kraju powinien kierować się swoimi zdolnościami okazywać radość pomagać ludziom.Przywódca powinien dążyć do wspaniałości swojego narodu i ugruntowanie go na lepszy.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:34:09+01:00
Przywódca kraju powinien myslec przede wszystkim o dobru swojego panstwa i jego mieszkancow i tym powinien sie kierowac. Powinien kontrolowac gospodarkę kraju.
Powinien dązyc do poprawienia sytuacji finansowej i dbac o to by nikomu nie brakowalo srodkow do zycie np. jedzenia. Powinien powołac dobrą radę ministrów która będzie go wspierac w trudnych sytuacjach i pomagac mu wybierać dobre decyzje.
Musi zadbac o skolnictwo w narodzie i dofinansowania szkół.
3 4 3