Jaką czescia grzywny byl 1 łut?
Jaka czescia funta byl 1 łut?
Jak czescia funta byla 1 grzywna?
Jaką częscia kamienia byl 1 łut?
Jaką częscia kamienia byla 1 gzrywna?
Jaką czescia kamienia byl 1 funt?


Ilu funtom byly rowne 3 grzywny i 4 łuty?

Jaką czescia korca byla miarka?

Jaką częscia korca był garniec?

Rolnik zebral z pola 175 miarek zboza. Ile to korcow?

Ilu litrom byly rowne łacznie ćwierć, 2 garnce i kwarta?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:16:44+01:00
Jaką czescia grzywny byl 1 łut?
odp 1/16
Jaka czescia funta byl 1 łut?
odp 1/32
Jak czescia funta byla 1 grzywna?
odp 16/32=1/2
Jaką częscia kamienia byl 1 łut?
odp 1/1024
Jaką częscia kamienia byla 1 gzrywna?
odp 16/1024=1/64
Jaką czescia kamienia byl 1 funt?
32/1024=1/32
Ilu funtom byly rowne 3 grzywny i 4 łuty?
odp 1 5/8
Jaką czescia korca byla miarka?
1/8

Jaką częscia korca był garniec?
odp 1/32
Rolnik zebral z pola 175 miarek zboza. Ile to korcow?
odp 21 7/8
Ilu litrom byly rowne łacznie ćwierć, 2 garnce i kwarta?
odp 38 7/16
25 4 25
2010-03-04T19:25:41+01:00
Jaką częścią grzywny był 1 łut?
odp.: 1/16
Jaka częścią funta był 1 łut?
odp.: 1/32
Jak częścią funta była 1 grzywna?
odp.: 16/32=½
Jaką częścią kamienia był 1 łut?
odp.: 1/1024
Jaką częścią kamienia była 1 grzywna?
odp.: 16/1024=1/64
Jaką częścią kamienia był 1 funt?
odp.: 32/1024=1/32
Ilu funtom były równe 3 grzywny i 4 łuty?
odp.: 15/8=1 i ⅞
Jaką częścią korca była miarka?
odp.: ⅛
Jaką częścią korca był garniec?
odp.: 1/32
Rolnik zebrał z pola 175 miarek zboża. Ile to korców?
odp.: 21 i ⅞
Ilu litrom były równe łącznie ćwierć, 2 garnce i kwarta?
odp.: 38 i 7/16
15 4 15
  ß
zzzwwqfqregqergqergqegrqgeasdgdgkghuiwehuhuuwjw grq rg riwuirghksdhgjkwhgjkqhgkqwhguhukrghukqhgkquwgheqrguirehfjhbvhbsdabhfber  gguerhukweqhgqg
dzieki :)