1. Przepływa przez Milicz
2. Główna rzeka Litwy.
3.Rzeka w Chinach i w Birmie.
4. Wyplywa z jeziora Bałkał
5. Z niej oraz z Argunia powstaje Amur.
6. Miasto i rzeka w Słowacji w dorzeczu Wisły
7. Najdłuższa rzeka Chin
8. Głowna rzeka Republiki Południowej Afryki
9. Głowna rzeka Australii.

3

Odpowiedzi

2010-03-04T19:16:24+01:00
2010-03-04T19:19:45+01:00
1. BARYCZ
2. NIEMEN
3. IRAWADI
4. ANGARA
5. SZYŁKA
6. ?
7. JANGCY
8. ORANJE
9. DARLING
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:24:52+01:00
1. Barycz
2. Niemen
3. Irrawadi
4. Angara
5. Szyłka
6. Nitra
7. Jangcy
8. Oranje
9. Darling

4 4 4