Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:16:16+01:00
Zaproszenie!
szanowny władco!
pragnę uroczyście zaprosic waszą wysokość na wyjątkowy pokaz lotu balonem braci Montogolfier. Pokaz ma odbyć się dnia .... ... roku o godzinie.... w miejscowości.... na...
naprawde warto tam być. Zjadą się tam najwięksi władcy całego świata.
organizatorzy
2010-03-04T19:21:25+01:00
My bracia,Montgolfier z ogromną przyjemnością i zaszczyem zapraszamy Wielmożną Jego wysokośc Ludwika XVI zapraszamy na lot balonem którego sami skonstrułowaliśmy.Odbedzie sie ona 17 maja 1784 roku.Wylot odbedzie sie na placu blisko zamku.
Bedziemy ogromnie zaszczyczeni jeśli Jego wysokośc sie zgodzi.
Z pozdrowieniem i pełnym uszanowaniem.