Odpowiedzi

2010-03-07T17:24:19+01:00
2010-03-07T17:51:54+01:00
Spędzić go z rodziną, bez kłótni. W miłej atmoisferze4 udać się razem do kościoła :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T20:38:20+01:00
Człowiek powinien świętować Dzień Pański czyli niedzielę dlatego że Chrystus w ten dzień zmartwychwstał ( ,,trzeciego dnia zmartwychwstał").Jest to jeden dzień w tygodniu w którym możemy naprawdę odpocząć, więc aby on przynosił owoce trzeba pójść do kościoła, najlepiej przyjąć komunie świętą, a następnie w ten dzień nie pracować ciężko.