Odpowiedzi

2010-03-04T19:19:36+01:00
Z Cyfrą 0 - 7 tabliczek
z Cyfrą 1 - 8 tabliczek
9 - 7 tabliczek
6 3 6
2010-03-04T19:19:46+01:00
Z 1 będzie potrzebne 18 cyfr z 0 będzie potrzebne 7 a z 9 7 cyfr
Dasz Punkty?????:)
Nie ja to wiem ale działanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:23:06+01:00
Cyfra 0:
10
20
30
40
50
60
70
Potrzeba 7 tabliczek z cyfrą 0
Cyfra 1:
1
11
12
13
14
15
16
17
18
19
21
31
41
51
61
71
Potrzeba 17 jedynek
Cyfra 9:
9
19
29
39
49
59
69
Potrzeba 7 dziewiątek

Odp.:Potrzeba 7 tabliczek z cyfrą 0, 17 tabliczek z cyfrą 1 i 7 tabliczek z cyfrą 9.
Przy cyfrze 1 zapomniałeś/a o 10