Odpowiedzi

2010-03-04T19:24:11+01:00
Jak robicie to w szkole to możesz kto narysuje najładniej panią dyrektor pana dyrektora ; ] możesz np. wymyśleć kawałek wierszyka a żeby oni go potem dokonczyli ; ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:30:20+01:00
Możesz zrobic konkurs, że kazda klasa wystawia chłopaka przebranego za dziewczynę - musi być pomalowany ubrany jak dziewczyna - nastepnie karzecie sie kazdemu przedtawic imię i nazwisko zeńskie, no może kolejna konkurencja bedzie taniec.... albo czy umie gotować, np. ubic białka na bianę czy umie uczesać francuza, itp.....