Zad1
Meczet a.prawo islamskie
Hidżra b.wojna prowadzona w obranie wiary
Szariat c.najważniejsze miejsce muzułmanów
Dżihad d.ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny

zad2
Cechy chrześcijaństwa i islamu...
Twórca religii...
Określenie Boga...
Święta księgi...
Nazwa świątyni...
święte miejsca...
Symbole religijne...

Ja mam w tabeli ..... Dziękuje za rozwiązanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:25:19+01:00
2.Twórca religi to Mahomet
Okreslenie Boga ; allah
Św. księga ; Koran
Nazwa świątyni ; Meczet
św. miejsca ; mekka , Medyna , karbala
symbole religijne ; pół księżyc ,szahada

sorrry pierwszego nie umiem ;/
2 4 2
2010-03-04T19:26:37+01:00
Meczet-c
hidżra-d
szariat-a
dżihad-b
2 3 2