Odpowiedzi

2010-03-04T19:28:09+01:00
Robot,robot super jest pomoże ci zawsze kiedy jest ci źle ;p
Nie wiem coś takiego :)
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:29:40+01:00
MOŻLIWOŚCI: pomaga choremu , wykonuje skomplikowane operacje metodą laparodopową , praca w miejscach zagrożonych dla ludzi np:gaszenie pożaru lub detonowanie bobm

HASŁA REKLAMOWE: Kupujcie nasze roboty , bo rzadko się psują, są najwyższej jakości a baterie ładuje się tylko raz w roku.Otrzymasz też pudełko baterii gratis . Są też tanie oraz precyzyjnie wykonują pracę !!.

Robot.
narysuj jakiegoś robota i do
nóg zrób szczałke napisz chodzi
do rąk sprząta
do ust mówi
do oczu widzi


<licze ze dostaniesz 5> ja tez dostałam za to zadanie 5. zycze powodzenia i licze na Naj
15 4 15
2010-03-04T19:31:26+01:00
Jest robota poproś o to robota. xD

Ten robot potrafi:
-sprzątac
naprawiac samochód komputer i inne urzadzenie
robic jedzenie
umie tłumaczyc trudne i nie zrozumiałe dla ciebie przedmioty szkolne
4 4 4