Odpowiedzi

2010-03-04T19:25:42+01:00
A)3√3,2√2, 3√2

3√2+2√2^2= 3√3^2
18+8=27
26=27- to nie jest trójkąt prostikątny

b) √6, 2√5, √14
√6^2+√14^2= 2√5^2
6+14= 20
20=20- to jest trójkąt prostokątny
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:29:53+01:00
A) a² + b² = c²
(2√2)² + (3√2)² = 4 x 2 + 9 x 2 = 8 + 18 = 26
(3√3)² = 9 x 3 = 27

a² + b² ≠ c²

b) a² + b² = c²
(√6)² + (√14)² = 6 + 14 = 20
(2√5)² = 4 x 5 = 20

a² + b² = c²
2 5 2