Odpowiedzi

2010-03-04T19:25:50+01:00
Zwracał się do niej z uwielbieniem i prawdziwą miłością
2 3 2
2010-03-04T19:27:39+01:00
Hm.. Jak do jakiejś księżnej ;DD
Do czegoś najważniejszego w jego życiu , z wielkim uwielbieniem ..
Ich miłość jest nie do opisaniaa :DD hah ;PP
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T19:28:48+01:00
Patrzył na nią jak w obrazek. okazywał jej czułość , był w niej zaduzony i okazywał jeje równiez milosc . po prostu jego milosc do niej jest nie do opisania ;D
2 5 2