Odpowiedzi

2009-10-21T10:02:55+02:00
Jest bardzo duzo rozwiazan....
np.
1,2,3,4,5,6,7,8
1,3,2,4,5,6,7,8
1,4,2,3,5,6,7,8
1,5,2,3,4,6,7,8
2,1,3,4,5,6,7,8
3,1,2,4,5,6,7,8
4,1,2,3,5,6,7,8
5,1,2,3,4,6,7,8
7,1,2,3,4,5,6,8
8,1,2,3,4,5,6,7
8,2,1,3,4,5,6,7
8,3,1,2,4,5,6,7
2009-10-21T10:03:30+02:00
1.wszystkie równoległe do siebie: ||||||||
2.jedna na drugiej: =
3.dwie na sobie, jedna prosto: =|=|=
4.poprzecznie: ////////, \\\\\\\\

i tak jak koleżanka podała wyżej, to się później zmienia:
12345678
21345678
32145678
43215678
54321678
65432168
76543218
87654321
23456781
34567821
45678123
56781234
67812345
78123456
81234567
itd.jest ich nieskończenie wiele

ale jeżeli chcesz sobie szybciej obliczyć:
1•2•3•4•5•6•7•8= 40320
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T10:07:21+02:00