Odpowiedzi

2010-03-04T19:32:00+01:00
Cześnika
„Cześnik wulkan, aż niemiło…”
„Tobie żonka jakby nimfa, Podstolinie grochowinka, Rejentowi tęga fimfa, a mnie zemsta doskonała...”.
„Wszak, gdy wstąpił w progi moje, włos mu z głowy spaść nie może”.

Rejent: akt III sc.1 sc 2 sc 3 Akt I sc 7 akt IV sc 10
Cześnik: Akt IV sc2 Akt I sc2,5,1,7 aktII sc6,4 tu masz podane akty i sceny z ksiązki i tam masz ....
122 2 122
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:34:27+01:00
Cześnik porywczy " Czyliż Cześnik ci nie znany? On nie zniesie tego sromu, on pochodni i zelazem smierc wyrzuci w wasze sciany. nerowy ,porywczy " Hej gerwazy daj gwintowke niechaj strace te makowke" sklonny do gniewu :a zawszes w gniewie skory! jakie by to byly spory gdybym nie mil krwi zimniejszej" niesmialy do kobiet "Lecz rozprawiac z niewiastami mie potrafie mocium panie . rejent obludny falszywy hipokryta " patrz ja placze anie slowa "
26 3 26