Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:29:39+01:00
Food - nie policzalne
tents - policzalne
weather - nie policzalne
ice - nie policzalne
equipment - policzalne
2010-03-04T19:30:23+01:00
Food-niepoliczalne
tents-policzalne
weather-niepoliczalne
ice-niepoliczalne
equipment -policzalne
2010-03-04T19:31:51+01:00
Food- niepoliczalne
tents-policzalny
weather-niepoliczalny
ice-niepoliczalny
equipment-niepoliczalny