Odpowiedzi

2010-03-04T19:29:25+01:00
Była to bitwa pod Adrianopolem, miała miejsce 9 sierp. 378 roku. W bitwie zginął Cesarz Walens.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:29:56+01:00
Bitwa pod Adrianopolem, 9 sierpnia 378 roku, na północ od rzymskiego miasta Adrianopol. Walczyły się w niej siły wodza wizygockiego Fritigerna i cesarza wschodniorzymskiego Walensa, który zginął w czasie bitwy, a jego wojska zostały pokonane.