Odpowiedzi

2010-03-04T19:32:56+01:00
o czym myślisz jak jeżdzisz?
czy wiedziałąś że zdobędziesz złoto?
komu pierwszemu się pochwaliłaś wygraną?
Który najbardziej lubisz dystans?
czy cieszysz się ze swojej wygranej?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:33:24+01:00
1. Co pani czuję gdy osiąga swój sukces?
2. Dlaczego pani podjęła się swojego "zawodu"?
3. Co pani czuła gdy wygrała złoto?
4. Czy myśli pani czasem o zmianie zainteresowań?
5. Jak pani wspomina początki swojej kariery?
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T19:41:10+01:00
1. Co Pani robi, że jest Pani taka silna? Pokonała Pami samą Maritt Bjoergen (Bjergen), a to nie lada wyczyn.
2. Czy ma Pani zamiar wystartować na igrzyskach olimpijskich w Soczi 2014?
3.Z jakiego osiągnięcia w swojej karierze cieszy się Pani najbardziej?
4. Co Pani będzie szczególnie ćwiczyła na olimpiadę w Soczi 2014?
5. Czy stosunki między Panią a Maritt Bjoergen(Bjergen) poprawiły się?




Proszę o najj:*
3 4 3