Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:30:46+01:00
Urząd Miasta służy Prezydentowi do wykonywania jego zadań. Prezydent jest kierownikiem urzędu. Urząd działa na podstawie ustawy o samorządzie gminnym oraz innych przepisów prawa regulujących zadania i kompetencje organów gminy.
1 5 1
2010-03-04T19:30:52+01:00
Urzad Miasta jest to instytucja pomocna , w załatwianiu spraw obywateli.
1 4 1
2010-03-04T19:34:17+01:00
To będzie krótkie i na temat Urząd Miasta służy do rządzenia miastem
1 1 1