Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:38:41+01:00
10m=1000cm=10000mm
5m=500m=5000mm
10mm
5000*10000*10=500000000mm3=500dm3 500dm3=500l
500:12=41,6
Potrzeba 42 wiader o pojemności 12litrów

Czy mógłbym prosić o status najlepszej odpowiedzi?Proszę
1 3 1
2010-03-04T19:42:43+01:00
10 m = 100 dm
5 m = 50 dm
10 mm = 1cm = 0,1 dm
rów = 100*50 = 5000 dm²
objetość deszczu = 100*50*0,1 = 500 dm ³

1 dm³ = 1 l

500 ÷ 12 = w przybliżeniu 41,67
potrzeba 42 wiader
1 5 1