Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T11:23:24+02:00
Ja rozumiem to tak, że a teorii każdy może pokazać ile ma mądrości życiowej (bo o taką tu chodzi), ale gdy znajdzie się w złej sytuacji to impulsywnie może podjąć złą decyzje. ;)
2009-10-21T11:24:53+02:00
Te slowa wyrazaja czesto wybor zyciowy ,ze czesto zastanawiamy sie co chcielibysmy z zyciu robic ale nie jestesmy zdecydowani co do swojej decyzji.Podejmujemy czasem wybor bez namyslu i pozniej tego zalujemy gdyz po czasie okaze sie ze to nie jest to co chcemy w dalszym zyciu robic.Lecz z biegiem czasu okaze sie ze umiemy robic cos czego jeszcze nie probowalismy i okazuje sie to jest to jest to i potrafimy to wykorzystac w swoim zyciu.