Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T19:36:16+01:00
O₂+2H₂->2H₂O
H₂+CuO->Cu+H₂O
O₂+2Mg->2MgO
Mg+Ha-MgO+Ha - tu jest jakiś błąd
2010-03-04T19:37:55+01:00
O₂+2h₂->2h₂O

H₂+CuO->Cu+H₂O (wszystko się zgadza)
O₂+2Mg->2MgO
Mg+Ha-MgO+Ha (w tym czegos brakuje O -musi też byc substratem)
2010-03-04T19:38:13+01:00
O₂+2h₂->2h₂O
H₂+CuO->Cu+H₂O
O₂+2Mg->2MgO
Mg+Ha-MgO+Ha -to jest dziwne chyba zle przepisane