Odpowiedzi

2009-10-21T11:20:41+02:00
0,17/1000=1,7*10⁻⁴t=0,17 kg
dzielić przez 1000, bo masz 1000 razy mniej kg buraków
2 4 2
2009-10-21T11:23:26+02:00
1 tona=1000kg a 0,17tony=0,17×1000=170kg z 1000kg buraków otrzymano 170kg cukru a z 1kg buraków otrzymano x kg cukru czyli x=1×170:1000=0,17kg -tyle otrzymasz cukru z 1kg buraków-pozdrawiam
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T11:23:50+02:00
W celu zamienienia jednostki:
0,17t•1000 kg.= 170 kg. cukru,bo
1t= 1000 kg.

z 1000 kg-170 kg.cukru
z 1 kg.-xkg cukru

xkg cukru= (1kg•170kg):1000kg=170:1000= 0,17kg.

Odp: z 1 kg. buraków cukrowych otrzymamy 0,17 kg. cukru.
2 5 2