Zad1
zaznacz zestaw cyfr którymi oznaczono przemiany chemiczne
1rdzewienie zelaza 5topnienie lodowców
2powstanie mgły 6spalanie wegla
3palenie sie swiecy 7kwasnienie mleka
4zamiane rteci cieklej w stalą 8rozpuszczanie soli w wodzie

A)1,3,6 B) 1,3,6,7 C)2,4,7,8 D)1,3,7,8

ZAD2 ZAZNACZ DEFINICJE PIERWIASTKA CHEMICZNEGO
Asubstancja prosta
Bsubstancja złozona ktora mozna rozlozyc na substancje prostrze
Csubstancja zlozona ktora nie mozna rozlozyc na substancje prostrze
Dsubstancja prosta ktorej nie mozna rozlozyc na substancje prostrze


zad3
zidentyfikuj gaz na podstawie jego wlasciwosci
1spalany w nim magnez tworzy bialy proszek
2dobrze rozpuszcza sie w wodzie
3jego gestosc jest wieksza od gestosci powietrza
4jest substratem w procesie fotosyntezy
A)TLEN B) TLENEK WEGLA (IV) C )AZOT D) POWIETRZE

3

Odpowiedzi

2009-10-21T11:28:55+02:00
2009-10-21T11:30:09+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T11:35:58+02:00
Zad1
zaznacz zestaw cyfr którymi oznaczono przemiany chemiczne
1. rdzewienie zelaza
6. spalanie wegla
3. palenie sie swiecy
7. kwasnienie mleka
B) 1,3,6,7

ZAD2 ZAZNACZ DEFINICJE PIERWIASTKA CHEMICZNEGO
D substancja prosta ktorej nie mozna rozlozyc na substancje prostrze

zad3
zidentyfikuj gaz na podstawie jego wlasciwosci
1. spalany w nim magnez tworzy bialy proszek- POWIETRZE
2. dobrze rozpuszcza sie w wodzie- AZOT
3. jego gestosc jest wieksza od gestosci powietrza- TLEN
4. jest substratem w procesie fotosyntezy- TLENEK WĘGLA (IV)
6 5 6