Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:40:32+01:00
Spawacz
kierowca
kucharz
budowlaniec
pielęgniarka
lekarz
informatyk
sprzedawca
PRACOWNIK POWINIEN SIĘ DOSZKALAĆ ABY PODNIEŚĆ SWOJE KWALIFIKACJE ZAWODOWE.ALE RÓWNIEŻ POTO BY PÓŹNIEJ MÓC WYKAZAĆ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI W DALSZYM ROZWOJU FIRMY LUB INNEJ FIRMIE.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T14:00:35+01:00
nauczyciel,spawacz,kucharz, strażak,policjant, lekarz,kosmetyczka,fryzjer,

Pracownik powinien się dokształcać żeby podnosić swoje umiejętności zawodowe lub otrzymać awans!, możne znaleźć nowa lepsza prace/lepiej płatną pracę